2 grudnia, 2022

Zamieszkaj Blog

Wykończenia, remonty, pomysły na wnętrze!

Najwyższej klasy sugestie dotyczące marketingu e-mailowego, które pomogą Twojej firmie

4 min read

Jednym z najlepszych sposobów kontaktu z klientami jest e-mail marketing.

E-mail marketing można realizować na wiele różnych sposobów. Podejmowanie właściwych decyzji dla własnego biznesu może być trudne. Zapoznaj się z tym artykułem, aby dowiedzieć się więcej o marketingu e-mailowym i jego korzyściach.Aby mieć pewność, że Twoje e-maile nie wyłączają ludzi, zawsze proś o pozwolenie przed ich wysłaniem. Umieść przycisk subskrypcji na swojej stronie i zachęć stałych klientów, aby zapisali się również na swoich znajomych. Jeśli chcesz zachęcić ludzi do subskrybowania, możesz zamieszczać oferty tylko dla subskrybentów.Zawsze proś o pozwolenie przed wysłaniem e-maili marketingowych do potencjalnych klientów. Wysyłając niechciane wiadomości e-mail, szybko zostaniesz oznaczony jako spamer. Uzyskanie pozwolenia na wysyłanie wiadomości nie musi być trudne; zaoferuj klientom coś wartościowego w zamian za możliwość wysłania im e-maila, na przykład zniżkę, kupon lub inną zachętę do rejestracji.Korzystaj z marketingu e-mailowego wyłącznie w celu kierowania reklam do osób, które wyraziły zgodę na kontakt z nimi. Wysyłanie wiadomości e-mail do przypadkowych osób jest uważane za spam i może spowodować problemy z usługodawcą internetowym lub hostem internetowym. Nie będą wiedzieć, czy wiedzą, kim jesteś, a potem zastanowią się, czy w ogóle zależy im na samej treści, czy na Twoim e-mailu. Ich brak troski o Ciebie i Twoją firmę najprawdopodobniej spowoduje, że po prostu oznaczą to jako spam, co sprawiło, że Twój wysiłek był bezcelowy.Powoli buduj swoją listę kontaktów. Zacznij od tych, którzy już docenili Twoją ofertę, a następnie przejdź do obszarów, w których możesz zaangażować potencjalnych klientów. Najwyższej klasy sugestie dotyczące marketingu e-mailowego, które pomogą Twojej firmie

Wybór, do kogo powinny trafiać Twoje e-maile, może trochę potrwać, ale ostatecznie warto zbudować wiarygodną listę kontaktów.Daj subskrybentom wyjście.

Umieść link „anuluj subskrypcję” w swoich e-mailach lub w swojej witrynie, aby umożliwić im usunięcie się z listy. Powinieneś również skonfigurować swoją listę tak, aby usuwała subskrybentów, gdy określona liczba wiadomości nie spowoduje braku odpowiedzi lub działania ze strony odbiorcy. Dzięki temu Twoje e-maile nie będą irytujące dla bezinteresownych subskrybentów i zachowa Twój wizerunek.Nie używaj znaków dolara ani w temacie, ani w treści wiadomości e-mail, chyba że używasz tylko jednego do oznaczenia określonej kwoty waluty. Wielu odbiorców uzna to za spam, a wiele filtrów spamu automatycznie wyrzuci e-maile zawierające ciągi znaków, takie jak „$$$”.Opublikuj wersję swojego newslettera z grafiką i animacją na swojej stronie internetowej. Następnie wyślij swojej liście e-mailowej wersję biuletynu w postaci zwykłego tekstu z łączem do wersji internetowej. Dzięki temu Twoje e-maile będą wystarczająco proste, aby zapobiec ich przekierowaniu do folderu ze spamem, a także zachęcić klientów do odwiedzenia Twojej witryny.Aby wykorzystać e-mail marketing do budowania zaufania do swojej firmy i produktów, unikaj przekształcania e-maili w sztuczki. Nie niszcz profesjonalizmu swojego wizerunku, stosując irytujące taktyki, takie jak pisanie wielkimi literami lub umieszczanie symboli, takich jak znaki dolara. Co najważniejsze, nigdy nie rozmawiaj z klientami z góry ani nie składaj rażąco przesadnych obietnic dotyczących swoich produktów.Daj klientom wybór między otrzymaniem zwykłej wersji tekstowej materiałów e-mail marketingowych lub bogatej wersji tekstowej. Klienci mogą wybrać preferowaną opcję podczas zapisywania się do newslettera. Wersje ze zwykłym tekstem nie zawierają grafiki, więc klienci z wolniejszymi połączeniami lub nadmiernie aktywnymi filtrami spamu mogą docenić tę opcję.Jak już wcześniej wspomnieliśmy, e-mail marketing to bardzo skuteczny sposób na pozyskiwanie klientów i komunikowanie się z tymi, których już masz. Porady zawarte w niniejszym dokumencie mogą pomóc Ci w wejściu do marketingu e-mailowego, abyś mógł go ostatecznie opanować.