Przydatne informacje o świecie marketingu na Facebooku
4 min read
Jaki rodzaj marketingu Cię interesuje? Jeśli chodzi o Facebooka, możesz naprawdę skorzystać z różnych dróg, aby dotrzeć do klientów i potencjalnych potencjalnych klientów.
Powstrzymuje cię tylko wyobraźnia i wykształcenie, a ten artykuł powinien ci przynajmniej pomóc w tych ostatnich.Poświęć trochę czasu na wypełnienie swojego profilu na Facebooku przydatnymi informacjami i dodatkowymi informacjami o Twojej marce. Dodaj link do swojej witryny i napisz krótki opis swojej marki lub produktów. Użyj licznika odwiedzających, aby dowiedzieć się, ilu odwiedzających klika ten link, aby uzyskać dostęp do Twojej strony głównej.Prezenty to świetne sztuczki marketingowe. Zapewnij gratis osobom, które zarejestrują się na listę mailingową lub po prostu kliknij „Lubię to”. To nie kosztuje dużo i ma potencjał, aby zbudować znaczącą grupę obserwacyjną dla Twojej marki.Uważaj na wszelkie obrazy, które publikujesz jako reklamy, ponieważ tylko 20% obrazu może być rzeczywistym tekstem. Jeśli prześlesz zdjęcie, które ma więcej niż 20% tekstu, zostanie ono odrzucone, a Ty zmarnujesz swój czas. Bądź kreatywny i stwórz obraz, który przyciągnie uwagę odbiorców.Udostępniaj inne treści z innych platform na swojej stronie na Facebooku. Czy Twoja firma ma stronę internetową? Bloga? Kanał YouTube? Za każdym razem, gdy przesyłasz nowe treści związane z Twoją firmą, upewnij się, że pojawiają się one również na Twojej stronie na Facebooku. Ludzie znacznie częściej odwiedzają Facebooka w dniu, w którym przesyłasz nowy film, niż odwiedzają kanał YouTube Twojej firmy.Pamiętaj, aby publikować na swojej stronie na Facebooku. Kiedy firma założy konto na Facebooku, często publikuje lawinę postów, a potem nic przez miesiące. Aby tego typu marketing odniósł sukces, musisz publikować posty w sposób strategiczny. Nie musisz publikować 15 razy dziennie, ale kilka razy w tygodniu to świetny pomysł.Zachęć subskrybentów do interakcji, zadając kilka pytań.
Możesz na przykład poprosić ludzi, aby podzielili się z tobą zabawną anegdotą lub wyrazili swoją opinię na określony temat.
To świetny sposób na zachęcenie subskrybentów do interakcji z Tobą i między sobą.Gęstość rozmów pomaga dowiedzieć się, ile osób wspomina o Tobie lub Twoich produktach na platformie mediów społecznościowych. Chcesz, aby gęstość mówienia wynosiła około 15% lub więcej, ponieważ oznaczałoby to, że przyciągasz dużo uwagi. Jeśli jest niższy, zastanów się nad zmianą lub dostosowaniem strategii marketingowej.Nie udostępniaj stale swoim odbiorcom postów związanych z biznesem. Podczas gdy niektórzy ludzie mogą chcieć regularnie słyszeć tego typu informacje, inni mogą uznać to za dość nudne. Powinieneś starać się jak najlepiej skoncentrować swoje posty na swoich produktach, a mniej o tym, jak faktycznie działa Twoja firma.Promuj swoją stronę na Facebooku w każdym miejscu. Udostępnij link do swojego profilu w mediach społecznościowych na swojej stronie internetowej, na swojej stronie osobistej, na swoim blogu, na stronach znajomych i gdziekolwiek indziej, o czym możesz pomyśleć. Im bardziej eksponowana jest Twoja strona, tym lepiej jest dla Twojej firmy.Spróbuj zmienić aktywność fanów na Facebooku w reklamę swojej strony biznesowej. W tym celu możesz użyć sponsorowanych artykułów Facebooka w narzędziu do samoobsługi Facebooka. Zasadniczo zamienia działania fanów w reklamy. Pozwala promować swoją firmę poprzez wyświetlanie pozytywnych wiadomości od fanów, którzy wspominają o Twojej firmie, lub promowanie wiadomości z kanału informacyjnego o fanach, którzy „lubią” Twoją stronę.Skorzystaj z narzędzia do planowania postów na Facebooku. Regularne publikowanie postów, a nie grupowanie ich razem, a następnie opuszczanie strony, aby usiąść, przyciągnie więcej odwiedzających. Jeśli nie wierzysz, że będziesz mieć w przyszłości czas na publikowanie postów tygodniowych lub dziennych, utwórz kilka postów neutralnych czasowo i zaplanuj ich publikację w późniejszym terminie.Teraz, gdy już wiesz, jak, co, dlaczego, kiedy i gdzie, a przynajmniej jak samemu je rozgryźć, wystarczy, że podasz wyobraźnię, aby stworzyć wyjątkową kampanię marketingową na Facebooku. Poświęć czas niezbędny na wykonanie pracy prawidłowo za pierwszym razem. Kiedy to zrobisz, Twoja kampania powinna naprawdę wystartować.