Przewodnik dla początkujących dotyczący korzystania z e-mail marketingu
3 min readAby w pełni wykorzystać swoje kampanie e-mail marketingowe, musisz wiedzieć, jak skonstruować wysyłaną wiadomość.
Jeśli pojawią się problemy z treścią wiadomości e-mail, ludzie nie będą chcieli jej czytać, a wtedy staje się to marnotrawstwem. Przejdź do poniższego artykułu, aby uzyskać przydatne wskazówki dotyczące tworzenia zwycięskiej wiadomości e-mail marketingowej.Kontynuując kontakt z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, możesz spróbować wysłać jakieś przypomnienie. Możesz na przykład dodać do reklamy przycisk „odwiedź dzisiaj”. Ponadto zamknięcie postscriptu może poinformować Twoich klientów, aby upewnić się, że nie lekceważą CTO.Pamiętaj, aby w wiadomości e-mail umieścić logo swojego produktu lub firmy. W ten sposób klienci zapoznają się z logo i skojarzą je z Twoją firmą. Najlepiej, aby logo było czymś, co przyciągnie wzrok czytelnika i będzie dla niego łatwe do zapamiętania.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe trafiały do właściwych skrzynek odbiorczych, skieruj je na każdego, do kogo wysyłasz. Jeśli masz już podstawową grupę fanów lub obserwujących, oferuj zniżki lub promocje tym, którzy mają znajomych, aby się pojawili. Każdy, kto jest zainteresowany Twoimi produktami i usługami, prawdopodobnie znał inne osoby o podobnych zainteresowaniach, co oznacza, że możesz organicznie powiększać swoją listę dzięki istniejącym relacjom społecznym.Jeśli chcesz kontynuować marketing e-mailowy, powinieneś uzyskać zgodę od swoich klientów, zanim wyślesz im wiadomość e-mail, powinieneś to zrobić dla każdej osoby na swojej liście. Nie ryzykuj, że Twoje e-maile zostaną zgłoszone jako spam lub że klienci zrezygnują z subskrypcji, zanim jeszcze przeczytają Twoją promocję.Kontynuuj oferowanie zachęt klientom po tym, jak zarejestrują się na Twojej liście e-mailowej.
Na przykład daj klientom 10-procentową zniżkę, jeśli pozostaną na Twojej liście e-mailowej przez miesiąc.
Dzięki temu klienci nie stracą zainteresowania materiałami marketingowymi i anulowaniem subskrypcji lub usunięciem wiadomości e-mail po zaledwie kilku biuletynach.Zadbaj o aktualność i zróżnicowanie treści; nie wysyłaj wielokrotnie tych samych pięciu wiadomości. Jeśli chcesz utrzymać uwagę ludzi, musi być coś świeżego, w przeciwnym razie ich uwaga skieruje się gdzie indziej. Gdyby chcieli mieć reklamy całodobowe, po prostu zostaliby w domu, oglądając kanały zakupów domowych. Nawet jeśli niektórzy z nich to robią, daj im coś innego, gdy sprawdzają swoją skrzynkę odbiorczą.Bardzo często ludzie przeglądają Internet za pomocą telefonów komórkowych zamiast korzystania z pełnowymiarowego komputera. Ponieważ tak jest, powinieneś zrobić to tak, aby szerokość każdego wysyłanego e-maila była łatwo widoczna na telefonie komórkowym. Powinieneś również upewnić się, że zrobiłeś to samo ze swoją stroną docelową.Przyciągnij uwagę czytelników odpowiednim tematem. Możesz chcieć zobaczyć od 30 do 50 znaków i stworzyć poczucie pilności. Wiersz tematu powinien wskazywać, czego czytelnik może się spodziewać po otwarciu wiadomości e-mail. Włączenie atrakcyjnej zachęty zwiększy zainteresowanie odbiorców.Zaprojektuj swoje e-maile marketingowe tak, aby były łatwe do odczytania na urządzeniach mobilnych i komputerach. Coraz więcej osób sprawdza wiadomości e-mail za pomocą telefonów komórkowych. Jeśli wiadomość jest trudna do odczytania na telefonie, prawdopodobnie zostanie usunięta bez przeczytania treści.Jak już wiesz, bardzo ważne jest, aby treść Twojej wiadomości e-mail marketingowej była na miejscu. Jeśli wiadomość jest niejasna, trafisz na sfrustrowanych odbiorców, którzy nie będą chcieli otwierać Twoich e-maili w przyszłości. Zastosuj wskazówki z tego artykułu, aby mieć pewność, że wysyłasz odpowiednią komunikację e-mail marketingową.