21 listopada, 2024

Zamieszkaj Blog

Wykończenia, remonty, pomysły na wnętrze!

Upewnij się, że Twoja firma ma plan e-mail marketingu

3 min read

Świetnym sposobem na zdobycie większej liczby fanów dla swojej witryny lub witryn jest marketing za pośrednictwem poczty e-mail.

Możesz wysyłać e-maile do osób o aktualizacjach, które masz w swojej witrynie lub po prostu ogólne pozdrowienia. Jeśli chodzi o marketing e-mailowy, jest dużo, więc śmiało przeczytaj ten artykuł, aby zobaczyć, czego możesz się dowiedzieć na ten temat.Zminimalizuj tradycyjne działania e-mail marketingowe podczas wakacji. Klienci są zajęci rodziną i przyjaciółmi i rzadziej zwracają uwagę na firmową pocztę e-mail. Twoje szanse na znalezienie się w skrzynce ze spamem są znacznie wyższe, co może mieć długoterminowe konsekwencje dla wyników finansowych. Głównym wyjątkiem byłaby firma bezpośrednio związana z działalnością świąteczną. W przeciwnym razie zrób sobie przerwę i ciesz się czasem przestoju. Biznes wróci na właściwe tory za dzień lub dwa.Pamiętaj, aby w wiadomości e-mail umieścić logo swojego produktu lub firmy. W ten sposób klienci zapoznają się z logo i skojarzą je z Twoją firmą. Najlepiej, aby logo było czymś, co przyciągnie wzrok czytelnika i będzie dla niego łatwe do zapamiętania.Ważne jest, aby Twoja przyjazna linia formularza była taka, którą rozpoznają Twoi subskrybenci. Na przykład nie pozwól, aby dyrektor generalny Twojej firmy wysyłał e-maile. Czytelnik może nie wiedzieć, od kogo pochodzi i po prostu usunąć e-mail. W wierszu tematu wpisz nazwę swojej firmy.Zrób, co możesz, aby Twój e-mail trafił do skrzynek odbiorczych Twoich klientów. Musisz pracować, aby Twój e-mail przeszedł przez dostawców usług internetowych i nie został oznaczony jako spam. Upewnij się, że Twoja firma ma plan e-mail marketingu

Jeśli zostaną one oznaczone jako spam, odbiorca może ich nigdy nie zobaczyć.

Skontaktuj się z klientami, aby sprawdzić, czy otrzymują Twoje e-maile lub czy nie są już zainteresowani.Dołącz link na dole każdego e-maila marketingowego, który pozwoli ludziom łatwo zrezygnować z subskrypcji. Jeśli ktoś nie chce otrzymywać Twoich wiadomości, udostępnienie mu prostego sposobu na anulowanie subskrypcji jest lepsze niż wylądowanie w folderze ze spamem. Pomoże to również chronić Twoją reputację jako firmy, która szanuje swoich klientów.Spróbuj dowiedzieć się, jak nie natknąć się na spam, przeglądając spam. Załóż darmowe konta e-mail, opublikuj swój adres w sieci i poczekaj na nadejście spamu. Weź te e-maile jako przykład tego, czego nie robić i odpowiednio przygotuj swoje wiadomości biznesowe. Unikanie taktyk stosowanych przez spamerów zwiększy Twoją reputację i wiarygodność.Zawsze traktuj opinie poważnie, jeśli chodzi o kampanię e-mail marketingową. Aktywna informacja zwrotna i/lub pasywna informacja zwrotna może być bardzo pomocna. Aktywna informacja zwrotna jest oczywista: poproś czytelników o sugestie i opinie. Powinieneś także używać pasywnego sprzężenia zwrotnego, które jest bardziej subtelne. Obejmuje to śledzenie, które linki są najczęściej klikane, dokąd ludzie przechodzą po kliknięciu linków i jak dobrze każdy e-mail przynosi zysk.Rozważ pogłoskę, że wyprzedaż dobiega końca. Wstaw oświadczenie, które mówi Twoim klientom, aby natychmiast zasubskrybowali, aby mogli skorzystać z tej sprzedaży. Zamknięcie e-maila może im powiedzieć, że nie mogą przegapić tej niesamowitej okazji i działać już teraz.Teraz, gdy już dużo przeczytałeś o e-mail marketingu, powinieneś czuć się pewniej, jak temat może pomóc Ci odnieść sukces. Chcesz zająć się tematem takim jak ten, myśląc pozytywnie, ponieważ kiedy to robisz i stosujesz wszystko, czego się nauczyłeś, sukces przychodzi z łatwością.