26 kwietnia, 2024

Zamieszkaj Blog

Wykończenia, remonty, pomysły na wnętrze!

Zabierz gadżety reklamowe na imprezy firmowe

2 min read

Pokazy, spotkania i targi branżowe to bardzo dobre miejsca do nawiązywania kontaktów i promowania swojej firmy.

Na tego typu wydarzeniach wiele firm oferuje potencjalnym klientom i partnerom biznesowym drobne upominki w postaci gadżetów reklamowych. Mogą to być różnorodne artykuły, jak T-shirty, torby na zakupy, kubki, smycze, parasole, breloczki, notesy czy długopisy, które pomagają promować markę.

Zabierz gadżety reklamowe na imprezy firmowe

Rozdaj swoim klientom długopisy reklamowe

Często te gratisy są rozdawane w małych opakowaniach prezentowych, które najczęściej zawierają także reklamowy długopis z logo i nazwą firmy, danymi kontaktowymi. Długopis to produkt niezwykle praktyczny i przydatny, możemy dzięki niemu w każdej sytuacji coś zapisać, a niewielkie rozmiary pozwalają na to, aby zawsze mieć przy sobie długopis. Możemy długopis nosić w torebce, kieszeni czy w neseserze i mieć zawsze pod ręką, zatem długopisy reklamowe to świetny sposób na promocję firmy.

Dodatkowo długopisy nie kosztują wiele, nawet mniejsze firmy z niewielkim budżetem na marketing mogą sobie na nie pozwolić i promować w ten sposób swoją markę wśród potencjalnych klientów. Prowadzenie rozmów sprzedażowych wymaga wiele determinacji i umiejętności. Chcesz sprzedać swój produkt czy usługę i upewnić się, że osoba, do której się zwracasz, stanie się lojalnym klientem. Chcesz również, aby potencjalny klient zapamiętał firmę na dłużej, a można to osiągnąć wręczając gadżet reklamowy, taki jak długopis z logo i danymi kontaktowymi.

Praktyczne upominki promocyjne, które mogą być użytkowane na co dzień, jak kubki czy długopisy reklamowe, doskonale sprawdzają się jako nośnik reklamy, ponieważ wiele osób może je zobaczyć, zauważyć nazwę i logo firmy. W ten sposób klient może również stale mieć w pamięci kontakt do firmy, z którą chce nawiązać współpracę, skorzystać z jej oferty. Jeśli możesz umieścić dane swojej firmy na wizytówce, możesz także wydrukować je na długopisie reklamowym, z którego klienci będą często korzystali i nie wyrzucą do kosza bezpośrednio po rozmowie.